D.U.K.

  • 1. Kur galiu kreiptis, jei kiltų neaiškumų?
    Jeigu Jums iškilo klausimų dėl konkrečios prekės, jos užsakymo, apmokėjimo arba norite sužinoti, kada užsakytos prekės bus pristatytos, nesivaržydami kreipkitės rašydami el. paštu info@medisana.lt arba skambindami tel. +370 5 2320750, nemokama linija 8 800 20707 (darbo dienomis nuo 09;30 iki 17:00 val.)


    2. Kaip galiu nusipirkti prekių šioje parduotuvėje?
    Įsidėkite patikusią prekę į Jūsų pirkinių krepšelį, spausdami mygtuką "Į krepšelį".
    Įsidėję pasirinktas prekes į krepšelį ir norėdami jas nusipirkti, užveskite pelę ant prekės krepšelio esančio puslapio dešiniajame kampe. Minimali užsakymo suma 5.00€ (17,26Lt). Atsivėrus krepšelio langui, spauskite mygtuką "Tęsti užsakymą".
    Atsidarius krepšelio informacijos langui, pasirinkite pageidaujama pristatymo būdą ir nurodykite nuolaidų kupono numerį, jei tokį turite. Atlikę šiuos veiksmus, spauskite mygtuką "Tęsti užsakymą".
    Atsidarius pirkėjo informacijos langui, pasirinkite, ar norite pirkti neprisiregistravę mūsų parduotuvėje, ar norite registruotis. Jeigu esate registruotas vartotojas, suveskite savo prisijungimo informaciją į dešinėje pusėje esančius laukus. Pasirinkę vieną iš galimų variantų, spauskite mygtuką "Tęsti užsakymą".
    a) Pasirinkus "Noriu pirkti neprisijungus", Jums reikės užpildyti prekės pristatymo informaciją. Pageidaujant gauti PVM sąskaitą faktrūra, užpildykite įmonės rekvizitus. Užpildę pateiktą forma, spauskite mygtuką "Tęsti užsakymą".
    b) Pasirinkus registraciją, Jums reikės užpildyti pirkėjo informaciją. Jei esate juridinis asmuo, pasirinkite juridinio asmens kortelę ir užpildykite reikiamus laukus. Užpildę registracijos formą, spauskite mygtuką "Registruotis". Jus būsite nukreipti į pristatymo informacijos langą, kur registracijos metu supildyti duomenys jau bus pritaikyti pristatymo informacijai. Galite pakeisti pristatymo informaciją, jei prekes siųsite kitu adresu nei nurodėte registracijoje.
    Apmokėjimo informacijos lange pasirinkite pageidaujamą apmokėjimo būdą ir spauskite "Tęsti užsakymą".
    Užsakymo patvirtinimo lange peržiūrėkite ar visą informaciją pateikėte teisingai ir spauskite mygtuką "Patvirtinti užsakymą".
    Apmokėkite užsakymą naudodamiesi pasirinktu apmokėjimo būdu.


    3. Kiek laiko trunka prekės pristatymas?
    Jūsų patogumui galite rinktis kelis pristatymo būdus:

    3.1. Pristatymas kurjeriu:
    Kiekvienas užsakymas įvykdomas kaip įmanoma greičiau. Paprastai prekių pristatymas trunka ne ilgiau kaip 3 darbo dienas. Vilniuje užsakymą pateikus ir apmokėjus iki 14 val., užsakytos prekės bus pristatytos tą pačią dieną. Vilniaus rajone ir kituose Lietuvos miestuose užsakymą pateikus ir apmokėjus iki 16 val., užsakytos prekės bus pristatytos sekančią darbo dieną. Užsakymą pateikus penktadienį, prekės bus pristatytos pirmadienį (išskyrus švenčių dienas).
    Jei turite klausimų dėl savo užsakymo, susisiekitė su mumis telefonu: +370 5 2320750, mob. nemokama linija 8 800 20707, arba elektroniniu paštu: info@medisana.lt.
    3.2. Pristatymas Lietuvos paštu.
    Pristatymo laikas 3-4 darbo dienos. Prekės pristatomos į artimiausią Jūsų nurodytam adresui pašto skyrių.
    3.3. Prekių atsiėmimas mūsų įmonėje.
    Jus būsite informuoti, jog Jūsų užsakymas paruoštas ir galėsite atsiimti prekes atsiėmimo punkte adresu: Vilniaus g.47, Rudaminos k., Vilniaus r.sav.
    (I-V darbo laikas 09:30-17:00 val.)
    3.4 Pristatymas per OMNIVA paštomatus.
    Pristatymo laikas 1-3 darbo dienos. Prekės pristatomos į Jūsų nurodytą paštomatą. 


    4. Kiek kainuoja prekių pristatymas?
    Pristatymo kaina priklauso nuo pasirinkto pristatymo būdo:

    http://www.medisana-shop.lt/prekiu-pristatymas-2/pristatymo-kainos-2

    * Lietuvos paštas: į artimiausią pašto skyrių.

    * Per DPD kurjerį į visus Lietuvos miestus.

    * Per OMNIVA paštomatus.

    * Vilniuje pristatymas per mūsų įmonės kurjerį - 1.74€ (6,00Lt)

    * Prekių atsiėmimas mūsų įmonėje (Rudamina, Vilniaus r.sav.) - nemokamai

    * Jei užsakymo suma didesnė nei 35.00€ (120.85Lt) - Lietuvoje nemokamai
       
    Pageidaujamą pristatymo būdą prašome nurodyti langelyje "Pastaba kurjeriui". 


    5. Ar galima grąžinti šioje parduotuvėje pirktas prekes?
    Parduotų prekių trūkumai šalinami, nekokybiškos prekės keičiamos, grąžinamos vadovaujantis LR ūkio ministro 2001 m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 217 „Dėl Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo“ patvirtintomis Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis, išskyrus atvejus, kai sutarties negalima atsisakyti pagal LR įstatymus ( žr. informaciją VšĮ „Vartotojų centras“.
    Pinigai už grąžintas prekes visais atvejais pervedami tik į mokėtojo banko sąskaitą.
    Norėdamas grąžinti prekę(-es), Pirkėjas gali tai padaryti per 14 (keturiolika) darbo dienų nuo prekių pristatymo Pirkėjui dienos, informuodamas Pardavėją kontaktų skyriuje nurodytomis susisiekimo priemonėmis, nurodant grąžinamos prekės pavadinimą, užsakymo numerį ir grąžinimo priežastis.
    Pirkėjui grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:
    1. grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje;
    2. prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
    3. prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.)
    4. grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios Pirkėjas ją gavo;
    5. grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą.
    4. Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.
    5. grąžinant gautą ne tą prekę ir/ar nekokybišką prekė, Pardavėjas įsipareigoja atsiimti tokias prekes ir jas pakeisti analogiškomis tinkamomis prekėmis.
    6. tuo atveju, kai Pardavėjas neturi pakeitimui tinkamų prekių, Pirkėjui grąžinama sumokėta suma, neskaitant kainos už pristatymą.